TEDA JÁ SI MYSLÍM, ŽE ...
kristina, Sobúlky, 17: ahoj,taky mam jednu prihodu:kdyz jsem otehotnela bylo mi 15 let,byl to sok.pritel mi rekl ze se podelime na pul s penezma,ale ja jsem vedela ze mi to nasi nedovoli protoze jsme verici rodina.gynekolozka mi hrozne vynadala,protoze mi predepsala antikonceep ci a ja jsem ji nebrala a poslala me na ultrazvuk.tam jsem si fotku miminka nechala dat,nebylo videt skoro nic jen mala kulicka a ja vedela ze je to moje miminko.sla jsem okamzite za pritelem a ukazala mu fotku a rekla mu ze si miminko necham.bylo to to nejlepsi rozhodnuti co jsem kdy mohla udelat,jako bych dospela.pritel byl pak nakonec taky rad a jak tak miminko rostlo,tak jsme se dohodli,ze vybereme jmeno.jmenuje se Samuel.je uplne nadherny.30.prosince mu bude rok.skola mi toleruje chodit do skoly 3x tydne.a pomahaji mi i rodice.ale ja jsem byla ochotna so saminka nechat i za cenu ze nebudu mit vzdelani,a kdyby me rodice vyhodili z bytu,tak bych sla do aziloveho domu.dodnes me trochu hryze svedomi ze jsem nad necim tak hnusnym premyslela.jednu spoluzacku mela mamka taky v 16 letech.udivuje me jeji nazor na to ze ona by na potrat sla.ona sanci dostala a druhemu by ji nedala?a udivuji me matky ktere ma ji deti a treba u tretihoh jdou na potrat.to jim nedojde,ze je to same jako ty co uz zijou?doufam,ze holky kere cekaji miminko a stoji pred otazku jesi si dite nechaji nebo ne se inspiruji mym pribehem a nevzdaji se.zdravim mlade maminky i ty starsi
kristina: @andree [IP: 212.158.129.78, další niky: Katarína]
vis ti chlapy nekdy mysli spis spodkem nez vrskem,ale trebe by si to pak rozmyslel po case.
Andrea: Miminko [IP: 62.240.164.146]
Kristýno udělala jsi doře že jsi tam nešla mě je 16 a já bych tam také nešla.Přítel kterému je 24 by miminko nechtěl to vím už jsem s ním o tom mluvila.Ale já bych moje dítě nezabila to vím.
kristina: [IP: 212.158.129.78, další niky: Katarína]
ake kdyz se to tak vezme tak prispivam i ja na ostatni lidi.ne ja jsem tu antikoncepci nebrala protoze jsem se bala ze mi ju mamka najde.jo bylo to takovy zvlastni.je to dobry ze mam podporu,ale treba kdyz sem poprve oznamila protelovi ze jsem tehotna,tak me opravdu nepodporil,az kdyz se mu to ulezelo a mela jsem "kamaradku",ktera me vnucovala potrat,kdyby to nechala na me,ale ona si vymyslela aj ruzne blbosti,ktere nejsou vubec pravda.a urcite na me rozhodnuti mela aj vliv vychova,to je jasne
Kytka: Kristina [IP: 86.49.120.47, další niky: Kytíí,Kytička]
Já zároveň chodim na brigádu a z toho platim daně jako všichni ostatní, co pracují na celý úvazek. Jen s tim rozdílem, že můžu uplatnim jako student slevu na dani při podávání daňovýho přiznání a nějakou část z toho mi vrátěj. A mě by zajímalo...tu antikoncepci si nebrala kvůli tomu, že jsi dítě chtěla nebo z jinýho důvodu. A sory, že sem se do tebe předtim navážela, ale přišlo mi hloupý, jak jsi psala, že sis nechala od doktorky předepsat prášky a pak je nebrala a navrch to, že jste věřící. Máš fakt kliku na rodiče a přítele, kteří tě podporují, ne každý tohle má
Katerina Tuha (nick): kristince... [IP: 88.86.125.110]
jestlize nepouzivas zadnou antikoncepci, musis pocitat s tim, ze otehotnis, to je preci jasny, jestlize si hraju s ohnem, pocitam s tim, ze se popalim.. ty jsi to maly proste chtela.. a muzes mi vykladat, ze ne :-).. to ti mozna uveri nekdo jinej.. staryho vola nebudes ucit tahat ;-) a je to tvoje vec.. je to tvuj zivot.. do toho ti kecat nechci, nejsi moje dcerka.. :-).. jinak jeste k tem financim... prispiva ti na toho malyho kazdej, byt si koupi jenom rohlik :-)..... takze i kyticka - i kdyz teda asi studuje.. i bezdomovec, kdyz si jde neco koupit.. cus tuha :-)
kristina: [IP: 212.158.129.78, další niky: Katarína]
otehotnela jsem protoze splynula bunka me a mojeho pritele a kdyz jsme se driv na toto tema bavili,tak jsem rekla ze bych na potrat nesla.a odpovim vam i na dalsi otazku,sekam ze byste se me zeptala proc jsem chtela jit teda na potrat:protoze to byl pro me sok i kdyz jsem to v duchu cekala
Katerina Tuha (nick): kritince :-))) [IP: 88.86.125.110]
kristinko, jeste jeden dotaz.. proc jsi otehotnela? ty jsi to maly chtela?.. touzila jsi po nem?.. tuha
kristina: katerine [IP: 212.158.129.78, další niky: Katarína]
nahodou 1 bratr je alkoholik a bezdomovec,ktery se zminil o mem diteti ze je parchant a druhy byl fetak,takze vim jake nastrahy na dite cekaji.no kyticka na me neprispiva kdyz este studuje,ale vy si uvedomte ze taky prispivate na tmavsi mensinu u ktere nektery jedinci nikdy nepracovali a pracovat nebudou.ano,vim ze na me prispivate,ale muj pritel na me taky prispiva z dani a i na ostatni matky stejne jako ostatni clenove moji rodiny
Katerina Tuha (nick): kritince :-))) [IP: 88.86.125.110]
kristinko.. ja se zeptala, ty jsi odpovedela :-).. das sem prispevek, pak sem neprijdes :-).. cos cekala?.. ze sem vlozis jako mlada prispevek a lidi to prejdou? :-).. ja vim, mamka ti pomaha, ty se snazis.. kdyby to tak nebylo, jdes do azylovyho domu atp.. ale uvedom si jedno.. kdo tu ve state dela.. tak na tyhle matky prispiva... i ta pani, ktera maka a na tu interrupci sla!.. tak si to uvedom.. :-)...ted je tvuj chlapecek jeste malej a zazivas hlavne radosti..tak to ma bejt.. to je priprava na to, aby jsi unesla napr. dobu, kdy mu do zivota vstoupi nekdo, kdo ho zmeni.. fetaci, ochmelkove.. i to se ti muze prihodit.. prestoze malymu venujes veskerou peci, nemas totiz jisty, ze se vse nemuze zmenit.. ale to se uvidi dejme tomu za 15let.. a pak teprve treba poznas.. ceho se ty zeny baly..atd.. nikdo z nas neni bez chyb.. a nemas pravo soudit je, ci oni/ony/ja/my tebe.. :-).. ono zazit si tu situaci, kdy se na tebe vyprdne partner, rodice ti nepomuzou a jit se podivat do azylaku jak se tam hromadne zije, je uplne neco jinyho o tom slyset, cist atp. nez si tim projit... zila jsi nekdy s nekym pohromade?.. ja ANO :-).. kdy kuchyn neni jenom tvoje.. ani zachod, ani koupelna a jde o cizi lidi.. jenom to jit si uvarit znamena treba se "pohadat" o uklid linky, kde nekdo necha svinec :-).. jit na zachod, kde si predtim nekdo ulevil a kdyz to na cloveka prijde, musi si ho predtim umejt :-).. aby se vubec mohl usadit :-)... to samy v koupelne, pred kazdym nastupem do vany si ji poradne umyt, nosit si s sebou svoje rucniky, protoze nechat je tam je riziko... pac se do nich pak utiraji ostatni :-)... jeste zatim prd o zivote vis.. a bud rada, ze mas takovou maminku.. v tom azylaku by ti to treba za cas lezlo krkem... uz jenom to, ze se tam muzou okolo nej potloukat "tatkove", kteri se domahaji svych prav, ktere predtim pohrbily.. a neco jim doslo a chodi tam treba ozrati.. je to o lidech, o tom jak se k sobe chovame a jakej si dame prostor... a pokud ho musime sdilet.. pak by to nemelo bejt o urazkach.. mame si neco uvedomit :-).. a kdyz uz tu naka pomoc je, at jsou to soc. davky, azylovy domy atd, tak toho nezneuzivat.. a mit tolik deti, co zvladnu.. i kdybych mela bejt sama.. pac ono mozna na tu dobu dojde.. kdy se ten system zbori.. a pak nam bude vsem tezko, natoz detem v detskejch domovech.. v kojeneckejch ustavech.. i v tech azylovejch domech.. a presto bychom meli zustat lidmi.. my at chceme ci nechceme.. patrime k sobe.. je to provazany.. at uz ciste pozemsky, ci duchovne.. takze kristinko.. i kdyby ti to 100x nesedelo.. na tvoje maly ti prispiva i kyticka i ostatni.. a to nevim, jestli tohle pochopis.. tuha :-)
máma: Všem, kdo psali Kristině [IP: 212.158.129.78, další niky: kristina,Katarína]
Kristinu znám: je to supermáma. Opravdu umí vařit, prát, péct, a o malého se stará tak, že by jí třicítky mohly závidět. Ještě k tomu studuje-měla vyznamenání.V těhotenství,byť předčasném, vyspěla, má svůj názor a hlavně má nádherné zlatíčko-štěstíčko, ze kterého má radost celá rodina.Opravdu vím, o kom mluvím-Kristina je totiž moje dcera a já její máma a zároveň jsem poručníkem malého.K tomu chodím do práce a ještě také studuji. Nemyslím si, že by na nás někdo musel platit.Jsme celá rodina výdělečná.Společnými silami si navzájem pomáháme.Žijeme, a proto necháme žít,
Kristina: kyticce [IP: 212.158.129.78, další niky: Katarína]
kdybyste si ten muj pribeh precetla jeste jednou a zapremyslela se nad tim,tak pochopite,ze kdyz jsem nesla ukazat tu fotku pritelovi,tak uz jsem byla rozhodnuta nad osudem sveho ditete bez ohledu na to ,jak by reagovali rodice.mam svuj rozum prece....vy ho nemate snad?
Kristina: @jitce [IP: 212.158.129.78, další niky: Katarína]
dekuji aspon vam za pozitivni ohlas a ten clanek mi urcite poslete.muj e-mail je obrova2@seznam.cz
kristina: [IP: 212.158.129.78, další niky: Katarína]
ano zehlim,peru,varim a umim vsechno ostatni na co jste se me pani Katerino.bydlim sice u rodicu ,ale financne to zvladam a nasim prispivam.pritel pracuje a o maleho se stara.vy si asi myslite ze mlada holka nic neumi jako?asi jste zatrpkla mestacka,ktera mysli jenom na sebe.deti jsou prece budoucnost naroda.a kdo se o vas postara az budete stara?potracene deti?ne,treba moje dite.
a nenapsala jsem sem ne proto ze bych se bala vaseho nazoru,ale proto ze me nenapadlo ze me vubec nekdo napise.
a kdyztak muzu rikat co bych delala kdyby me nasi vyhodili,pac jsem si zjistovala podrobnosti o azylovych domech(jestli nevite co to je,tak si to najdete) a skola se da studovat i dalkove.a ja jsem rodicum vdecna kestli si myslite ze ne.a dite by mi socialka nevzala pani Kyticko.asi nemate moc informaci,co se tyce tehle zalezitosti.tak si to hezky pekne nastrudujte a pak az delejte chytrou
Katerina Tuha (nick): pro lenku.. [IP: 88.86.125.110]
dekuju za odpoved.. na dotazy neodpovida.. "mozna".. ma tolik prace, ze nestiha.. vari, pece, pere, nakupuje, krmi.. hraje si s malym, chodi s nim na prochazky..lita s nim po doktorech.. vecer ho urcite koupe, pak ho uklada..a kdyz uz teda malyho ulozi, padne za vlast :-)).. zapomnela jsem na uceni :-).. to se pak nedivim, ze se ani nepodiva na reakce :-)) tuha ;-)
Lenka: Kateřině [IP: 213.211.43.2]
to nevím..já se s ní osobně neznám...znám ji jen od vidění...
Katerina Tuha (nick): pro lenku.. [IP: 88.86.125.110]
lenko, prosim vas..a kristinka vari, pece?.. umi se samostatne postarat o domacnost? o to maly tak, ze je nezavisla? (krome toho, kdyz je ve skole).. tuha
Kytička: Lence [IP: 213.192.60.26, další niky: Kytka,Kytíí,Kytííí,David]
No, to nejsi jediná :-)
Lenka: zuzaně [IP: 213.211.43.2]
já kristínu neobhajuju..jen říkám,že to co napsala je pravda..mně samotné zůstává rozum stát nad některým jejím přístupem
Kytička: Lence [IP: 213.192.60.26, další niky: Kytka,Kytíí,Kytííí,David]
A koukám, že má Kristina i svojí mluvčí...proč nám to radši nenapíše sama?! Já osobně nevidím důvod nevěřit tomu, že má dítě, ale její představy o tom, co by i s děckem dělala, kdyby ji rodiče vyhodili mi přijdou dost...fantastické a naivní
Lenka: zuzaně [IP: 213.211.43.2]
to není smyšlené,je to pravda...kristína chodí k nám na školu a můžu potvrdit, že má doopravdy mimino...
zuzana: kristíně. [IP: 90.176.200.63]
hezký příběh.. naštěstí smyšlený..hodně čteš bravo nebo podobné blafy...
Katerina Tuha (nick): [IP: 88.86.125.110]
tak mam nakej pocit, ze se kristinka asi vylekala.. co? tuha
Renata: Míše [IP: 89.176.21.180]
No já to tak vnímám. Ať si má dětí kolik kdo chce, ale za své peníze.
Míša: [IP: 89.111.97.217]
s Kytičkou v tomhle souhlasím, jak jsem již psala, v nejmenším nestojím za názorem Kristiny... myslela sem spis to, ze ste se do ni pustili, např.: "doufám, až se počet tvých dětí přehoupne přes desítku, že nebudu muset přispívat svými vyššími daněmi na život těch, co se množí jak králíci"... tohle podle me proste v tuto chvili nebylo prilis na miste... s Kytickou tentokrat plne souhlasim a pristup slecny Kristiny taky nejak nechapu...
Renata: Míše [IP: 89.176.21.180]
To, co psala Kytička je docela podstatné. Trošku "schizofrenní" mi přijde být věřící na nepoužívání antikoncepce a nevěřící na souložení.
Míša: [IP: 82.209.55.85]
nechci nijak podporovat to, co napsala Kristina, taky si myslim, ze takhle by to v nejmensim fungovat nemelo, ale nektere reakce mi obcas neprijdou prilis k veci...
Kytička: Míše [IP: 83.240.127.83]
Třeba nesouložit, že...jenže slečna bohužel nepraktikuje ani jedno a pak se diví, že ,má dítě a ještě se cítí jako hrdinka. Věřící rodiče ji určitě nanebádali, aby měla v 15 sex, doktorka ji napsala antikoncepci a vsadim se, že ji i vysvětlila na co se má používat, jenže na slečnu jsou stejně všichni krátcí... a vsadim se, že nemít věřící rodiče, tak na potrat půjde, z příspěvku vyplývá dost jasně, že to neudělala jen proto, protože by ji to rodiče nedovolili. Bejt jejími rodiči, dostala by pořádnou sodu. Ne za to, že otěhotněla, to se může stát komukoliv, ale za to, že se tak lehkomyslně vykašlala na jakoukoliv ochranu...a zaracha, než dostane rozum
Renata: Míše [IP: 78.80.14.18]
No když dívčina neužívá antikoncepci a pak je pro ni šok, že je v 15 letech těhotná.....a asi moc věřící není, když souloží
Míša: Renatě [IP: 89.111.97.217]
a tím jste si zcela jistá z čeho? Jediné co zmínila je, že je věřící a nechtěla brát HA...
Renata: Míše [IP: 78.80.14.18]
Ne, nemusí, ale tady mladá evidentně není schopná pochopit smysl antikoncepce ani jiných metod.
Míša: Renatě [IP: 89.111.97.217]
pro tebe/vás, když někdo neužívá antikoncepci musí mít deset dětí a víc?? jsou i jiné metody regulace počtu dětí;-)
Renata: Kristýnce [IP: 89.176.21.180]
Hrdinná Kristýnko, neužívej antikoncepci, ale doufám, až se počet tvých dětí přehoupne přes desítku, že nebudu muset přispívat svými vyššími daněmi na život těch, co se množí jak králíci. Už takhle mě opravdu obtěžuje, obzvlášť před Vánocemi, ale i jindy, zahlcená poštovní schránka se srdceryvnými dopisy o příspěvku na děti z dětských domovů.
jitka: Děkuji [IP: 212.111.4.106]
Milá Kristínko, děkuji za svědectví a za Tvoji odvahu. V dnešní době je hrdinství nést zodpovědnost za své skutky. To, že jsi neužívala antikoncepci je dobře, protože ničí zdraví ženy i budoucích dětí a a také může způsobit neplodnost a dokonce potrat (to se dozvíš v příbalovém letáku nebo na např. http://prolife.cz/?a=8. Tvůj příběh jsem použila do křížové cesty za nenarozené děti, pokud bys chtěla, tak Ti to pošlu na Tvůj osobní email. Jitka
Katerina Tuha (nick): Otazky pro Kristinku :-) [IP: 88.86.125.110]
ahoj vsem co nahlednete :-)
ahoj i kristince.. mam dotazy devce.. jestli ti to nevadi, tak mi prosim odpovez.. ale uprimne, nechci to o nalhavani jak mne, ostatnim a ty nelzi sobe samy.. 1) jsi u rodicu?
2) tvuj partner, kolik mu je let? 3) vydelava si? 4) kdo je na materske?? 5) pomahas doma? jak casto? umis varit? umis pect? peres? zehlis?.. chodis nakupovat? 6) jste stale financne zavisli na rodicich? 7) jak to planujes dal?.. dekuji Tuha :-)
jinak jeste zdravim pani Janu i Kyticku :-) a vsem preju krasnej den :-)
Kytička: Janě [IP: 213.192.60.26, další niky: Kytka,Kytíí,Kytííí,David]
Hlavně by jí dítě okamžitě vzala sociálka, protože není plnoletáa dítě musí mít ustanoveného poručníka
Jana: Kristině [IP: 193.164.143.234]
A mě zas udivuje, jak se můžeš tak troufale chvástat, co bys udělala, kdyby tě rodiče vyhodili z bytu a ředitel ze školy. Kdyby se tak stalo, taky bys teď třeba umrzla někde venku i s dítětem, víš? Měla bys svým rodičům líbat ruce!!!
Kytička: Kristině [IP: 213.192.60.26, další niky: Kytka,Kytíí,Kytííí,David]
Mě zas udivuje, jak můžeš být tak blbá a když ti doktorka napíše antikoncepci, tak ji stejně nebereš...a ještě seš na to pyšná. Být tvejma rodičema, dala bych ti zaracha do doby, než se od nich odstěhuješ, aby tě zas nenapadlo mít nechráněnej sex a z toho vyplývající následky
|
 |
NEPŘEHLÉDNI!
FILM: NĚMÝ VÝKŘIK
Lékař vysvětluje, co se děje při umělém potratu.
FOTO: VÝVOJ ČLOVĚKA
Víš, co se s tebou dělo od početí do porodu a jak úžasný byl tvůj vývoj?
INFO: METODY POTRATŮ
Víš, jakým způsobem byli usmrceni ti, kteří byli "nechtění"?
INFO: REKLAMNÍ BANNER
Chceš pomoci zpropagovat tyto stránky?
|
 |